Regnet det bara öser ner..

Sitter på bussen påväg mot jobbet. Det är så fiffigt med blogg-appen att man faktiskt kan blogga vart man än befinner sig.

Det är i alla fall ett regnigt Piteå som bjuder upp till måndag. Minns inte när vi senaste hade fint väder här i stan men jag är sjukt less på regnet. Vore nästan bättre att det började snöa istället.

Dagsformen för denna gravida tjej är i alla fall sådär. Fick sjukt ont i ryggen igår så min mina sambo fick massera mig. Det blev bättre för stunden men på kvällen då vi skulle sova strök jag mig i svanken och kände att jag svullen där. Vaknade upp imorse och svullnaden var borta men det onda hade kommit tillbaka. Så vi får se hur det går på jobbet. Skulle bara vilja ligga utsträckt i sängen hela dagen, gör minst ont då.

Men bebis verkar ha det bra i alla fall. Sparkar och bökar på där inne. Min fina, lilla skatt. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0