Vad ska man tro?

Hej allihopa! Tänkte bara upptadera bloggen och skriva att någon mens inte kommit ännu. Och ännu ett graviditetstest visar positivt. De två testerna på bilden nedan togs i måndags och i fredags, ingen av dem på morgonurin. Och dom är lika starka som de jag tog för drygt en vecka sedan. (det övre testet ser svagare ut men det är nog för att det "speglas" i glaset, det är lika starkt som det nedre)

Så jag vet inte riktigt vad som försigår. Är jag gravid eller är har jag en massa hormoner kvar sen den tidigare graviditeten?! För varje dag som går blir jag bara mer och mer fundersam.. Tror inte att jag är gravid, känns inte så. Men testerna verkar ju vilja påtala något annat. Så jag antar att det bara är att vänta och se. På onsdag har jag ju tid hos min BM så vi får väl se vad hon tror då. Visar testerna där lika starka som dessa så ska jag be om ett VUL. Och får jag inte det av dem så ska jag fara privat, det finns några i Luleå som gör de och det kostar som ett vanligt läkarbesök. Så det kan det absolut vara värt. 

Men tills onsdag får jag helt enkelt leva i ovisshet...

Kommentarer
Postat av: M

hoppas det ordnar sig för dig.

2012-03-31 @ 19:15:39
URL: http://miaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0