Talat med min barnmorska

I söndagskväll fick jag lite ljusbruna flytningar, så jag tänkte att "nu är mensen på väg i alla fall". Men flytningarna försvann, kom inget alls på hela natten och inte heller igår eller idag.

Så jag är fortfarande förbryllad. Ringde aldrig BM igår, eftersom jag var övertygad om att mensen var på väg, men nu är jag verkligen inte säker på det.

Tog förresten ett till graviditetstest igår som var lika starkt som det förra. Så det verkar inte alls vara någon mens påväg.. Så idag ringde jag till min BM och hon sa att jag ska vänta en vecka, och har inte mensen kommit tills dess så ska jag komma in och ta ett test hos dem. Och är det lika starkt då som de test jag själv tagit så är jag gravid.

Så det är det jag går och hoppas på just nu. Att mensen ska hålla sig borta, att testet på onsdag nästa vecka hos BM visar en massa hcg och att vi är gravida igen. Jag hoppas så mycket.. Men jag vågar inte tro på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0