Nyrakade ben, kladdkaka och efter det en enorm matthet

Jag är hemma sjuk, hade feber igår och dom ville inte ha mig på jobbet idag heller (med risk för att smitta andra) så jag är hemma idag också. Steg upp klockan 8.00 imorse och kände mig rätt hängning. Satte mig i tvrummet med fötterna på tvbordet och insåg att "herregud hur jag ser ut!". Orakade ben och tånaglar som borde ha målats om för länge sedan. Så jag bestämde mig för att ta tag i allt det, snörde även i en inpackning i håret och en ansiktsmask i fejjan så nu är jag som en ny person. 

Jag har dessutom hunnit med att baka en kladdkaka med hemmagjord vaniljsås som jag tänkte bjuda min sambo på då han kommer hem.
Men allt detta har faktiskt tagit ut sin rätt, känner mig matt igen.. Är nog inte helt frisk trots allt. Så nu ska jag lägga mig i soffan och bara må väl. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0